A legjobb hazai strandok

Az ország legjobb természetes vizű strandjait gyűjtöttük össze a Balatontól a Tisza-tavon át a Duna és a Tisza strandjaiig - összesen 9 régióban. Lesznek újdonságok, régi kedvencek, programok és koncertajánló is.
Bővebben

Június + nyár + fesztiválözön

Erős kezdéssel nyit a fesztiválszezon a nyár első hónapjában. Júniusban csak az nem talál magának kikapcsolódást, aki nem akar, hiszen lesznek levendulához címzett programok, száguldhatunk Harley-n vagy hajón a Regattán, indul a Nyári fesztivál és a Gyerek Sziget, de bor-sör-meggy-tojás-pulyka és tiszavirág fesztiválok is júniusban pörögnek majd. A hónap kulturális nagyágyúja pedig a Múzeumok éjszakája lesz. Nézzük a heti bontást!

TOP 10 vártúra hétvégére

10 olyan várat gyűjtöttünk össze hétvégékre, ahol jó túrázni, jó körbejárni a környéket, jókat lehet enni, művelődni, várost nézni vagy csak a panorámában gyönyörködni. Lesznek várak, amik a gyerekek kedvencei lesznek, és lesznek olyanok is, melyekhez nagyobb fizikai felkészültség kell, de persze a romantikára szomjazók is találnak megfelelőt.
Bővebben
Fedezze fel Magyarország régióit
Hungary Dél-Dunántúl Dél-Alföld Észak-Alföld Nyugat-Dunántúl Balaton Közép-Dunántúl Budapest és környéke Észak-Magyarország Észak-Alföld Tisza-tó

A Magyar Turizmus Zrt. hírei

Programok hétvégére

JÚLIUS 29-30-31.: Felsorolni is nehéz, mi vár ránk a hétvégén. Bográcsmester-keresés, sztrapacskafőzés, fürdőgolyó készítés, vízi játszótér, sárkányok, fesztiválok, koncertek, dübörgő bulik és árnyékos teraszon zajló irodalmi programok jellemzik a következő hétvégét.

8 tökéletes várba jutási módszer

Teljesen megváltozik a fogalmi rend, amely a turista buszok közlekedését szabályozza a Budai Vár felújításának ideje alatt. Ezért összegyűjtöttük a leggyorsabb, a legköltséghatékonyabb, a legfárasztóbb és a legmenőbb várba jutási módokat.

15 legnépszerűbb hazai múzeum

Rengeteg kedvenc múzeum és látogatóhely van Magyarországon, amit beletippeltünk volna a 15-ös listába, és kicsit mi is meglepődtünk. Biztos sokan hiányolják majd a Közlekedési Múzeumot és Szépművészeti Múzeumot - melyek jelenleg zárva vannak, így maradtak ki a 15 közül. Most a legtöbb fizető látogatót fogadó múzeumot gyűjtöttük össze 2008 óta - névsorban.

Tavaszi kalandok Magyarországon

Állatparkok a Balatonnál

A Balaton régió élővilága igen színes, ennek megfelelően több helyen is találkozhatunk a helyi faunával foglalkozó kiállítóhelyekkel, állatkertekkel. Lesz alkalmunk megtekinteni ősi magyar háztáji állatokat, hazai vadfajokat, sőt még távoli országok egzotikus példányait is.

6 város + 6 téma hétvégére

6 város 6-nál is több témaparkját és látogatóközpontját ajánljuk: bekukkanthatunk Etyekwood, avagy a filmipar bástyái mögé, ellátogathatunk Pannonhalmára, vagy egy ókori sírkamrába, végigmehetünk Magyarország legfuturisztikusabb gyalogoshídján és a F1-es gépek alapmodelljével is barátságot köthetünk.

SZÉP (kártyás) tavaszra fel!

Vakáció és hosszú hétvége: lazítanánk a wellnessben vagy túráznánk a havas, erdős hegyvidéken? SZÉP Kártyával a zsebünkben mindez sokkal egyszerűbben megoldható lesz. Cikkünkben szó lesz túrázásról, szép tájaktól, fürdőkről, kilátókról, fesztiválokról, de viharos-hideg napokra szánt programokról is.