Téli és tavaszi kedvezmények a Tisza-tónál

Fantasztikus kedvezményekkel, a tíz legnépszerűbb programjával és rengeteg akcióval várja a Tisza-tó a túrázni, csónakázni, kerékpározni vágyókat: 2014-ben is elindult a Garantált élmények garantált áron akció. Számtalan módon fedezhetjük fel a Tisza-tó vidékét, ahol az érintetlen természet, a tóvá duzzasztott vadvíz sok-sok kis szigetével, különleges madár- és halfajaival vízi és szárazföldi kalandok során bontakozik ki előttünk.

Magyarország zöld szigetén a legizgalmasabb programokat ötvözték számunkra a tökéletes feltöltődést segítő élményekkel és számtalan kedvezménnyel.

A Tisza-tó legjobb programjain 20-50% kedvezménnyel vehetünk részt, ha legalább két vendégéjszakát eltöltünk az akcióhoz csatlakozó szálláshelyek valamelyikén. Érdekesség, hogy minden évszakban más és más kedvezménnyel élhetünk.

Részt vehetünk csónakos és hajókiránduláson, GPS-es és kétéltű kalandtúrán, kerékpározhatunk, kajakozhatunk, végig járhatjuk a kalandszigetet, az Ártéri Sétautat  vagy a Vízi sétányt.
Túrázzunk Tiszafüreden, motorcsónakozzunk Abádszalókon, látogassuk meg a Tisza-tavi Ökocentrumot Poroszlón vagy béreljünk kerékpárt: a Tisza-tó 10 legmenőbb programjáról itt írtunk bővebben.

Az akcióban résztvevő szálláshelyek között találunk magán és falusi vendégházakat, nagyobb panziókat és szállodákat, de bérelhetünk horgász lakóhajót, horgásztanyát is, sőt azoknak is tudunk min ajánlani, akiknek a kempingezés áll legközelebb az elképzeléseihez.

TIPP! Szállásfoglaláskor is éljünk a SZÉP kártya előnyeivel.