Hol túrázzunk a Bakony és a Vértes tájain?

Rengeteg kalandos túrára indulhatunk a Közép-Dunántúlon: a Vértes, a Bakony, a Gerecse és a Velencei-hegység jó néhány túraútjához kapcsolódva az érintetlen erdők közti szálláshelyeken pihenhetünk meg a megtett kilométerek után.
Bővebben

Induljon a tavasz a Közép-Dunántúlon

Etyektől Móron át Zaláig borozhatunk, túrázhatunk a Bakonyban, a Vértes és a Gerecse hegyvidékén. Extrémkedhetünk az eplényi kerékpáros parkban és a Cseszneki várhegyen, ahol Via Ferrata indul. Tatán és a Velencei-tavon csónakázhatunk, sőt számtalan vártúrára is indulhatunk, hiszen a régióban 16 várat és kastélyt kereshetünk fel Csókakőtől várpalotáig. Családi programok, osztálykirándulás, kerékpározás, állatkert, kedvezményes szállásajánlatok, városnézés - induljon a felfedezés a Közép-Dunántúlon!

A Bakony titkai

A „Bakonynak különös híre-neve, csodálatos bája, s leírhatatlan varázsa van" – fogalmazott egykor Eötvös Károly. Főúri erdőségek, őrtornyok, romok, vízesés, szurdokok és a Sobri Jóska Kalandpark mellett megcsodálhatjuk a vidék legcsodálatosabb napfelkeltéjét is - a Négyszögletű kerek erdőről nem is beszélve.
Bővebben
Fedezze fel Magyarország régióit

Merre induljunk a régióban?

Legjobb szállások a Közép-Dunántúlon

9 szállást gyűjtöttünk össze a Közép-Dunántúlon, melyek közös érdekessége, hogy a tavaszi időszakban pörgős, frissítő programokkal fogadnak. Így elmehetünk bobozni, segway-ezni, kerékpározni és tollasozni, valamint ellátogathatunk az állatkertbe is sok-sok kedvezménnyel.

Dombra fel, dombról le

Reméljük, hogy ha azt mondjuk, Közép-Dunántúl, akkor mindenkinek eszébe jutnak a régió szép városai, a dombos táj képe, egy bakonyi túra, a cseszneki vár, számtalan emlék vagy kitűzött úti cél, amit egy napon meg kell látogatni.

Osztálykirándulás a csillagokhoz

Könnyen megközelíthető, izgalmas és egy egész csapat gyereket leköt - ilyen az ideális célpont, ha osztálykirándulást tervezünk. A Bakonybélen található Pannon Csillagda csúcstechnikájú filmjeivel, különleges kiállításaival és egyedülálló műszereivel kihagyhatatlan állomása lesz a közép-dunántúli túráknak.

Programok hegyen-völgyön

Kerékpárral a Közép-Dunántúlon

Kerékpárúra a Velencei-tó körül, egy nehéz tekerés Tatáról a Gerecsén át, vagy egy kalandos komáromi erődtúra, a kihívást keresőknek pedig egy kitartó hegyvidéki tekerés a Vértesről nyíló panorámáért: így kerékpározhatunk a Közép-Dunántúlon.

Tour de Velencei-tó

Május érkezésével a kerékpáros túrák szezonja is megkezdődik. A május 17-18- án megrendezendő Tour de Velencei-tó kiváló lehetőség a formába lendüléshez családok és barátok számára is. A programok közül a vasárnap megrendezendő 30 km-es, ingyenes Velencei-tavi körtúra hazánk talán legnépszerűbb családi kerékpáros túrájává vált.

Gőzfelhős kirándulás a Cuha-völgybe

Húsvét előtt gőzvontatású nosztalgiavonat közlekedik hazánk egyik legszebb vasútvonalán, a Bakonyt átszelő Cuha-völgyi vasúton a MÁV Nosztalgia Kft. és a Bakonyvasút Szövetség közös szervezésében. A Bakonyban, Zirc és Bakonyszentlászló között kanyarog a Cuha-völgy, az út szépséges sziklaszurdokban alagutakon, viaduktokon vezet át hazánk messze legszebb hegyi pályáján.