Üdítő oázis Szigetszentmiklóson

Szigetszentmiklós Budapest központjától félórányi autózással könnyedén elérhető a Csepel-szigeten. Pompásan eltölthetjük itt a szabadidőnket, ha az Oázis sport- és wellness paradicsom vendégeként érkezünk a városba.

A 700 éves településre ellátogatva, kellemes vízitúrákat tehetünk a Ráckevei-Dunaágon, a tanösvény nádasaiban pedig – nem utolsó sorban – pecásként is ideális terepre érkezünk a hatalmas pontyok, amurok és harcsák élőhelyéhez.

A helyi értékek felfedezését kezdhetjük Ádám Jenő, a Kossuth-díjas zeneszerző szülőházánál vagy Molnár Imre népi iparművész citeragyűjteményénél, mely a helytörténeti múzeum büszkesége. A város legmagasabb pontja a nemzetközileg is elismert ipartörténeti műemlék, a Magyar Rádió 300 méter magas adótornya.

Az M0-ás autópályától 5 percre bukkanunk rá a város wellness paradicsomára az Oázis Wellness Park területén. A panzióban légkondicionált, kétágyas wellness szobákat, vagy diákcsoportok részére alkalmas szállást is találunk.

Egy felüdülést jelentő hosszú hétvége eltöltésére tökéletes választás a kényelmes wellness szoba, mely tartalmazza a bőséges reggeli étkezést és a wellness park korlátlan használatát.

A nyaranta teltházzal működő élménystrand persze akkor a legizgalmasabb, ha szikrázóan süt a nap, élvezhetjük a számtalan szuper csúszdát, a vízi röplabdapályát és hatalmas cukaharákra lendülhetünk fel az ugródeszkáról, majd ejtőzhetünk a vízbe süllyesztett koktélbárban. De a strandszezonon kívül sem áll meg az élet, sőt!

Az Oázis Wellness Park harmonikus barlangtémával díszített fedett wellness világában óriási pezsgőfürdőket, háromsávos úszómedencét és illóolajos szaunákat, csobbanómedencét vehetünk birtokba. A fárasztó hétköznapokat a fényterápiás gőzfürdőben vagy a szaunánál enyhébb hőfokú római tepidáriumban pihenhetjük ki.

Ha pörgősebb, aktív kikapcsolódásra vágyunk, keressük fel az Oázis területén Magyarország egyik legnagyobb fitness centrumát és a sportpályákat, ahol kedvünkre teniszezhetünk, edzhetünk vagy sportfoglalkozásokon vehetünk részt!